سوالات دندانپزشکی

اطلاعات و سوالات دندانپزشکی

سوالات دندانپزشکی

اطلاعات و سوالات دندانپزشکی

بازم من شرمنده ام شدید!!!

واقعا با عرض معذرت ...فردا با پست جدیدی آپ خواهم بود

نظرات 2 + ارسال نظر
آی ناز چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام دلژین. بابت راهنمایهات ممنونم. راجع به دندون ۵ که کج در اومده بود و درمان ریشه کرده بودم و گفته بودم که بعضی وقتا موقع غذا خوردن حساس میشه و با دندانپزشکم که مطرح کردم گفت که ممکنه ریشه هاش گسترده باشه و بهتره اگه اذیتت میکنه بکشی اون دندونو. حالا سوال من اینه که نمیشه اونو ری آندو کرد؟ آخه دکترم معتقده چون کج در اومده تاثیری تو غذا خوردن تو نداره. و ضمنا گفت چون فضای بین دندانی کمه نمیشه ایمپلنت کرد. ولی من نظرم اینه که همینجوری سر جاش بمونه ولی اذیتش رفع بشه. حالا راه حلی هست تا نظر من تامین بشه ؟

سلام عزیزم...اگه اینطوریه که بعلت فضای کم نشه دندونی رو بجاش جایگزین کرد بنظر من دوباره اندو بشه شاید بهتر باشه

آی ناز پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد