سوالات دندانپزشکی

اطلاعات و سوالات دندانپزشکی

سوالات دندانپزشکی

اطلاعات و سوالات دندانپزشکی

واقعا معذرت میخوام از همه خوانندگانم

با سلام خدمت همه دوستان...ان چند وقته خیلی سرم شلوغ بوده و نتونستم آپ کنم و جواب سوالاتتون رو بدم

از این به بعد هر هفته چهارشنبه ها آپ میکنم و در طول هفته جواب سوالاتتون رو میدم

نظرات 4 + ارسال نظر
MyTheme چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

مجتبی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام سال نو مبارک
دکتر جلن یک خواهش دارم لطفا محبت کن شماره تماس بدید تا سوالات و واینکه بخواهیم وقت بگیریم را از حضورتان بگیریم ممنون میشم
09196246686

شفیعی جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://maheman69pnu.persainblog.ir

باسلام
دکتر میشه ازتون خواهش کنم تمامی فورسپس هایی که دردندانپزشکی استفاده میشه رو برام بفرستین تویادگیریشون مشکل دارم.سپاسگذارم اگه کمکم کنین.ممنون

بهار سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام من لثه سمت راستم هرچیز سرد یا داغ میخورم درد میگیره چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد