سوالات دندانپزشکی

اطلاعات و سوالات دندانپزشکی

سوالات دندانپزشکی

اطلاعات و سوالات دندانپزشکی

جواب سوالات شما

با سلام به خانم سارا و همای عزیز

جواب سوالهای شما عزیزان رو به ایمیلتون فرستادم

امیدوارم جواب سوالتون رو گرفته باشید . در غیر این صورت حتما دوباره مطرح کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
دکتر خانوم جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ http://doktorane1.blogfa.com/

سلام ممنون از لطفتون.مطلب توصیه های غذایی برای سلامت دندانها خیلی عالی بود.به خصوص مورد چای سبز.

سلام.خواهش می کنم خانوم دکتر

کلک شید شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://hoorshid.blogsky.com

چه خوب که واسه سوالا وقت میذارید و جواب میدید

خواهش می کنم.اگه واقعا بتونم مشکل کسی رو حل کنم خوشحال میشم

شادی پرتو شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام خانم دکتر
امیدوارم خوب باشی(:
وبلاگ خیلی خیلی خوب و مفیدی داری.
من یه سئوال در مورد فایبرتومی داشتم.اینکه زمان تمام شدن درمان ارتودنسی چرا دکتر برای بعضی ها فایبرتومی رو لازم میدونه و برای بعضی ها لازم نمیدونه؟
ممنون میشم جواب بدی

سلام شادی جون . فکر کنم منظورت فرنکتومی یا فرنوتومی باشه .اگه درسته بگو تا جواب رو بنویسم

شادی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ

تا اونجایی که یادمه برای من توی پروندم به این صورت نوشته بود.fiberotomy
و اینطور که به من گفت یه جور جراحی لثه هست

سلام شادی جون. متوجه شدم
احتمالا بعد از ارتودنسی اون افرادی که در لبخند لثه هاشون زیاد مشخص میشه یک روشی وجود داره که اتصالات بین دندان و لثه رو با کمک تیغ جراحی آزاد می کنند تا مقداری لثه در موقیعت پایین تری دوباره جوش بخورد و اون حالت در هنگام لبخند زدن ایجاد نشود
اگه احتیاج به پاسخ جامع تری داشتی بهم بگو
درضمن دلم براتون خیلی تنگ شده . به همه سلام برسون عزیزم.

سارا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام دکتر عزیز روزتون بخیر.من 27 ساله هستم دندان عقلم ک عقبتر از دندان 7 قرار گرفته مدتی درد داشت والبته کامل نیز در نیامده آیا نیاز ب جراحی دارد؟وآیا حین جراحی درد زیادی دارد؟باتشکر از راهنماییهای مفیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد